سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات عایق کاری با اسپری فوم پلی یورتان عایق صوتی

نظر

خدمات عایق کاری با اسپری فوم پلی یورتان عایق صوتی : فوم پلی یورتان بهترین نوع عایق شناخته شده در مقایسه با دیگر عایق ها مانند پشم شیشه و پشم سنگ در دنیا می باشد. مطالعات انجام شده نشان می دهد که استفاده از فوم پلی یورتان می تواند تا میزان 70% از هزینه های ناشی از اتلاف انرژی که از طریق دیوار , سقف , کف و پنجره ها و دیوارها از دست میرود را کاهش داده و تا 90% از انتقال صدا جلوگیری نماید . اسپری فوم پلی اورتان (PU foam) یک محصول چند منظوره ی شیمیایی است و در بسیاری از کاربردهای ساخت و ساز معمول که نیازمند اتصال، پر کردن، آب بندی و عایق سازی استفاده می شود. فوم پلی اورتان یکی از کارآمدترین مواد عایق شده در دسترس است.

خدمات عایق کاری با اسپری فوم پلی یورتان عایق صوتی

پلی اورتان به طور قابل ملاحظه ای از دو ماده خام : ایزوسیانات و پلی یول ساخته شده است. تاریخچه پلی اورتان به چندین نسل می رسد. در ابتدا فن آوری تولید فوم سفت (سخت) بود ، پس از آن فوم انعطاف پذیر تولید می شد و در نهایت فوم نیمه سفت و سخت تولید شد. به دلیل وجود سلول های باز و امکان عبور هوا ، این عایق ها نرم و انعطاف پذیر هستند. واکنشی که سبب ایجاد این فوم شده برگشت ناپذیر است و در نتیجه این فوم ها به مرور زمان نه جمع می شوند و نه امکان ریزش یا خمیدگی در این محصول وجود دارد. هرچه ضخامت فوم پلی یورتان بیشتر باشد عایق صدای بهتری حاصل می شود. عایق صوتی SROC در برابر آتش دیرسوز عمل کرده و در کلاس جهانی B2 قرار می گیردو شعله را نگه نمی دارد ، آب نمی شود و چکه نمی کند و از خود فقط ذغال بجای می گذارد. اسپری فوم پلی یورتان SROC به دلیل عدم وجود گازهای CFC و HCFC در ساختار خود ، برای محیط زیست مضر نمی باشد. این ماده پس از اسپری شدن هیچگونه گاز یا بویی از خود متصاعد نمی کند و موجب پیدایش بستر رشد قاچ ها و باکتری ها نمی شود. این محصول با گذشت زمان تغییر شکل نداده و خواص فیزیکی و شیمیایی آن تغییر نمی کند.

اسپری فوم پلی یورتان عایق صوتی اسپری فوم پلی یورتان عایق صوتی, عایق فوم پاششی حرارتی

عایق فوم سلول بسته نوع بسیار متراکم تر و با چگالی بیشتر نوع سلول باز می باشد و دارای ساختار سلولی ریزتر و فشرده تر است . یک مانع بسیار خوب برای بخار آب و هوا می باشد و مناسب برای استفاده در فضای باز است. این نوع فوم بعد از تزریق منبسط شده و به چند برابر حجم اولیه خود می رسد (البته نه به اندازه ی نوع سلول بسته آن) و بعد از گذشت چند ساعت سفت می گردد . این ویژگی ها ی سلول بسته فوم حاصله از اسپری فوم موجب شده تا فوم پاششی پلی یورتان به عنوان عایق رطوبت ، عایق حرارتی و عایق صوتی در مکان هایی که نیاز به درزگیری و عایقکاری دارند  استفاده ی زیادی شود .

کاربردهای اسپری فوم پلی اورتان سلول بسته :

  • عایق کاری استودیو موزیک
  • صنایع یخچال سازی
  • درزگیری و عایقب ندی زیر شیروانی و ایرانیت
  • عایق کاری انواع سوله ها
  • درزگیری دور چهارچوب درب ضد سرقت
  • و…) مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین بهره گیری از این اسپری فوم به عنوان درزگیر موجب جلوگیری از عبور حشرات و گرد غبار می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.